Mai trebuie si Cuvant!

            Mai trebuie şi Cuvânt!... o frază pe care o prietenă de-a mea a spus-o în urmă cu câteva luni de zile, şi care mi-a rămas în inimă şi în gând. Daca ea este încă aici înseamnă că e importantă, că nu trebuie să o neglijez. Şi m-am gândit că ar fi util să scriu puţin despre nevoia asta. Aşa cum bine ştii, se referă la nevoia credinciosului de a citi Biblia (subliniez: nevoia, nu datoria sau altceva…).


Credinciosul e acel om care într-o zi a decis să trăiască pentru Dumnezeu, şi să facă tot ce îi stă în putinţă pentru a trăi cum îi place lui Dumnezeu – departe de păcat. Poate te întrebi ce legătură are asta cu nevoia despre care scriu, cu nevoia de Cuvânt… În Psalmul 119 scrie aşa: „Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta!”. Dacă vrei să fii credincios adevărat, ai nevoie de Cuvânt, ai nevoie să citeşti Biblia.


Ştii cum e cu nevoia asta…? Gândeşte-te cum te simţi când ţi-e foame tare… E acelaşi lucru! Atunci când citeşti rar sau deloc din Biblie, sufletul tău se simte la fel de prost ca şi trupul tău atunci când „uiţi” să îi dai „papa” J.


Ştii de ce ai nevoia asta…? În noi se dă o luptă – lupta firii pământeşti cu omul duhovnicesc. Spunea un frate scump, şi avea foarte mare dreptate, că această luptă e ca şi o luptă fizică dintre doi oameni, luptă ce va fi câştigată de cel care primeşte hrană mai multă. În lupta aceasta spirituală firea pământească are hrană din belşug: o găseşte peste tot în jurul nostru, nu are mult de căutat… De aceea este un adversar puternic al omului duhovnicesc. Acesta din urmă aşteaptă să-l hrăneşti tu. Aşa că:


Patru cuvinte: Mergi şi Papă Biblia!!! J


 


Articol scris de Neluţu Mureşan

4 comentarii:

  1. ai scris fain :)...foaarte fain...mi-am dat seama ca mi cam "foame"..
    ps: sa ai tot mereu putin de lucru ,sa mai scrii de-astea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. im really "hungry" right now like crazy :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult ce ai scris........ :) Sa fii binecuvantat

    www.roseinthedesert.wordpress.com un nou blog crestin

    RăspundețiȘtergere
  4. ce repede ne dam seama ca i foame la firea pamanteasca da la sufletul nostru nu...:(....doamne ajuta sa fim pofticiosi dupa cuvantul Tau

    RăspundețiȘtergere