Ascultare versus Neascultare

Ascultarea este o acceptare practică a autorităţii şi voiei lui Dumnezeu în viaţa ta. Aceasta include atât supunerea cât şi expresia supunerii în acţiune, cuvinte şi gânduri. A fi în ascultare înseamnă a fi de acord cu Dumnezeu.


 


Neascultarea este cauzată de rebeliune şi neîncredere în Dumnezeu. A fi neascultător înseamnă a ceda dorinţelor eu-lui în schimbul predării în totalitate lui Dumnezeu.


 


Ce spune Biblia? 


Iată, pun astăzi înaintea voastră binecuvântarea şi blestemul: binecuvântarea, dacă veţi asculta de poruncile Domnului, Dumnezeului vostru, pe care vi le dau în ziua aceasta; blestemul, dacă nu veţi asculta de poruncile Domnului, Dumnezeului vostru, şi dacă vă veţi abate de la calea pe care v-o dau în ziua aceasta, şi vă veţi duce după alţi dumnezei pe care nu-i cunoaşteţi.” Deuteronom 11:26-28


 


„Dacă Mă iubiţi, veţi păzi poruncile Mele. Cine are poruncile Mele şi le păzeşte, acela Mă iubeşte; şi cine Mă iubeşte, va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi, şi Mă voi arăta lui.” Ioan 14:15, 21


 


Cum corectezi păcatul neascultării?


Începe prin a te întreba dacă tu te supui lui Dumnezeu în diferite domenii din viaţa ta, cum ar fi relaţiile personale, comportament, domnia lui Dumnezeu în căsătoria ta sau slujba ta sau alte domenii, devotament personal, etc.


 


Fă un inventar sincer al vieţii tale. Mulţumeşte-I lui Dumnezeu pentru domeniile de neascultare pe care le-ai descoperit. Odată identificate, ele pot fi înlăturate. Acest lucru va rezulta într-o nouă bucurie şi o mai mare credinţă.


 


Mărturiseşte neascultarea ca păcat. Cere-I lui Dumnezeu iertare şi afirmă promisiunea Lui de iertare completă. „Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească de orice nelegiuire” 1 Ioan 1:9.


 


Neascultarea faţă de Dumnezeu poate bloca bucuria, binecuvântările şi pacea interioară pe care Dumnezeu le doreşte pentru tine. Foloseşte-ţi voinţa pentru a renunţa specific la fiecare act al neascultării. Denunţă fiecare dorinţă de a fi neascultător. Aşa cum a făcut şi Pavel, obligă-ţi firea să se supună. Biblia spune că, creştin fiind, ai arme puternice de război care vor dărâma zidurile neascultării. Bizuieşte-te pe credinţa în Isus şi pe puterea Duhului Sfânt. Planifică acţiuni specifice.


 


            Astăzi ai înainte binecuvântarea (ascultarea) şi blestemul (neascultarea): Tu alegi!!!


 


Idee preluată de pe Portalul AlfaOmegaTV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu