Duceti-va in toata lumea si propovaduiti Evanghelia!

“Duceti-va in toata lumea si propovaduiti Evanghelia!”


Cuvintele acestea mi-au impactat viata intr-un mod deosebit. Astfel am realizat ca suntem chemati fiecare sa vestim Cuvantul Domnului la orice fiinta de pe pamantul acesta.


         


Facand parte dintr-o biserica misionara (biserica Alfa&Omega din Turda), mi s-a “transmis” aceasta dragoste pentru cei care nu-l cunosc inca pe Mantuitorul. Anul trecut, Dumnezeu s-a folosit de anumite persoane prin care mi-a vorbit de nevoile celor din Ucraina. Asa am decis sa plec in misiune pe termen scurt in zona Bucovinei. Tot ce pot spune e ca in acele doua saptamani Dumnezeu mi-a slefuit caracterul, si m-a ajutat sa vad oamenii prin ochii Lui.


In acest an am fost pentru a doua oara si respectiv a treia oara, in Cernauti, ultima lucare fiind coordonata de MTU. Impreuna cu alti cinci tineri am slujit in Petrasivka, un sat in vecinatatea Cernautiului. In acest sat nu este deocamdata nici o biserica Evanghelica, deoarece doar doua persoane sunt credinciosi evanghelici.


Unii oameni din sat au fost deschisi sa auda Cuvantul lui Dumnezeu, altii au reactionat intr-un mod negativ, umilindu-ne. Dar in toate i-am adus Slava Lui Dumnezeu!


 


Am dorit ca incepand cu aceasta vara sa am experiente deosebite cu Dumnezeu, si rugaciunile mi-au fost ascultate. Pot spune ca am vazut Mana Domnului la lucru.


Tactica noastra, a echipei a fost de a merge la anumiti oameni care au nevoie de ajutor fizic/material, in sensul ca unii din cauza varstei nu mai reuseau sa-si taie lemnele pentru iarna, altii erau nevoiti sa-si stranga recolta singuri, fiind pentru ei destul de dificil. Noi ne-am implicat in aceste slujbe, si in timp ce-i ajutam, le propovaduiam Adevarul. Oamenii erau deschisi, ne puneau multe intrebari, si personal am simtit ca prin marturia mea personala anumiti oameni au fost atinsi de Domnul.


 


Am lucrat si cu cei mici, organizand in fiecare dimineata intalniri in care ne jucam si invatam versete biblice. Am fost bucurosi sa vedem ca in fiecare zi veneau aproximativ 15 copii, care aveau dorinta de a-L cunoaste mai mult pe Dumnezeu. Foarte multi dintre copii erau plecati cu vacile pe camp, si astfel nu puteau veni la intalnirile noastre. De aceea am hotarat sa mergem sa organizam un program si cu ei, acolo  la camp.


 


De cand Dumnezeu mi-a schimbat viata, lucrul ce mi-a adus implinirea era acela de a vedea oamenii intorcandu-si privirea spre Isus! La sfarsitul celor doua saptamani de misiune, s-au organizat evanghelizari, la care au fost prezente foarte multe persoane.


Dumnezeu a lucrat fantastic in inimile lor, astfel multi au cerut  Biblii, altii au ridicat o mana spunand ca vor sa-L urmeze pe Domnul… unii doar au privit de departe dar se observa interesul in ochii lor.


 


Suntem recunoscatori Domnului ca a lucrat atat de minunat.


In aceste doua saptamani Dumnezeu m-a constientizat de faptul ca trebuie sa dau mai mult din toate minunatiile pe care El le-a pus in mine, ca sa spun celorlalti despre El.


In fiecare dintre noi Dumnezeu a investit, dandu-ne talanti… Tu si Eu suntem chemati sa folosim toate aceste resurse ca oamenii sa-L vada pe El in noi.


 


Cum vor crede ei in El, daca noi nu Il facem cunoscut?!


Daca eu spun Nu acestei chemari, sigur Dumnezeu se va folosi de altcineva ca sa vesteasca Adevarul… dar eu nu voi mai primi rasplata!


Poti tu sa-I spui Nu lui Dumnezeu?! Hai sa fim cu totii “reflectoare” aratand gloria TATALUI nostru!


 


            Cosmina Vatca, 10 septembrie 2008


         


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu