Esti sigur ca esti mantuit?

Te-ai gandit vreodata daca esti cu adevarat mantuit si daca vei ajungie in CER?


 


Crezi ca e destul sa crezi si sa mai mergi pe la biserica?


 


Citeste putin pilda din Matei 19, si apoi arunca o privire la materialele video de mai jos:


 


“Atunci s-a apropiat de Isus un om, şi I-a zis: ,,Învăţătorule, ce bine să fac, ca să am viaţa vecinică?”  El i -a răspuns: ,,Dece mă întrebi: “Ce bine?” Binele este Unul singur. Dar dacă vrei să intri în viaţă, păzeşte poruncile.” ,,Care?” I-a zis el. Şi Isus i-a răspuns: ,,Să nu ucizi; să nu preacurveşti; să nu furi; să nu faci o mărturisire mincinoasă; să cinsteşti pe tatăl tău şi pe mama ta; şi: ,,Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi.” Tânărul  -a zis: ,,Toate aceste porunci le-am păzit cu grijă din tinereţa mea; ce-mi mai lipseşte?” ,,Dacă vrei să fii desăvîrşit”, i-a zis Isus, ,,du-te de vinde ce ai, dă la săraci, şi vei avea o comoară în cer! Apoi vino, şi urmează-Mă.” Cînd a auzit tânărul vorba aceasta, a plecat foarte întristat; pentrucă avea multe avuţii…


 







 







 


 


Tu ai renuntat la tot pentru Domnul!? GANDESTE-TE!



Articol scris de A.P.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu