Gând de 1 Martie

Sunt la JOB şi nu mă pot opri din uimire! Schimbarea stării de spirit odată cu întoarcerea unei file de calendar este incredibilă. Nu ştiu unde au dispărut persoanele stresate şi îngrijorate de nivelul tot mai scăzut al remuneraţiilor. Ieri erau aici cu mine şi îmi era tot mai greu să nu mă alătur lor. Astăzi nu le văd - s-au evaporat! Zâmbete şi voie bună peste tot. Nu cred că mărţişoarele şi ghioceii au putut face o aşa schimbare! Dar care este oare motivul?

O fi optimismul şi speranţa unui nou început pe care le aduce primăvara? Este oare datorită aprecierii pe care o aşteaptă femeile în fiecare zi, dar pe care o exteriorizăm mai puternic doar cu anumite ocazii speciale? Mă întreb asta pentru că mi-ar plăcea să fie în fiecare zi atâta voie bună. Mi-ar plăcea să văd mereu zâmbete şi entuziasm, oameni fericiţi! 

Dacă secretul stă în exprimarea aprecierii faţă noastre, a băieţilor, faţă de femei / fete, atunci aş lansa provocarea următoare: hai la treabă băieţi! Să le spunem, să le arătăm! De ce nu!? De ce să nu renunţăm la imaginea unor fiinţe superioare, la dorinţa de a le demonstra că suntem tari ca piatra şi că mai au de muncit pentru a ne impresiona? De ce să nu recunoaştem importanţa lor pentru noi? Viaţa e seacă şi rece fără o vorbă de suflet, fără o îngrijorare feminină, fără o soluţie complicată şi încurcată pentru o anumită problemă... :) Viaţa e gri fără comportamentul lor colorat şi de multe ori neînţeles. Ne-am plictisi cumplit fără provocările lor. Cel mai frumos lucru creat de Dumnezeu este femeia - eu recunosc! Tu, ce zici "hombre"? Dacă ai găsit răspunsul, te provoc să le spui şi lor - ca să ştie :)

Pentru voi dragile mele... Vă doresc în primul rând să nu v-o luaţi în cap dacă băieţii vă vor declara aprecierea şi sentimentele lor de bine :) Sunteţi importante, dar tot aveţi nevoie de noi :p Sper ca băieţii care vi-s dragi să vă spună cuvinte frumoase şi să facă fapte drăguţe pentru voi. Să fie o primăvară şi un an în care să simţiţi că sunteţi apreciate şi importante şi iubite şi cum mai vreţi voi. Vă doresc o primăvară însorită şi plină de momente frumoase... şi să aibă gust de fericire cu frişcă şi toping de ciocolată!

1 Martie 2011 ..::nelutu::..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu