Let me be your Ecstasy! – God


Extazy! Ai auzit vreodata de așa ceva? Dicționarul Webster (eng.) definește termenul ca fiind ceva „dincolo de rațiune și auto-control”. De ce a creat cineva o pilulă și a numit-o Extazy? De ce te vrea cineva să fii „dincolo de rațiune și auto-control”? Lasă-mă să-ți vând un pont! Există un dușman, îl cheamă Tatăl Minciunii. Unii îi spun Satan, sau Diavolul. El face promisiuni pe care nu și le ține niciodată. El vrea să te folosească, să abuzeze de tine.  

„Eu vreau lucruri mai bune pentru tine. Vreau să-ți dau pace, iubire și bucurie adevărată printr-o minte limpede. Lasă-mă pe Mine să fiu „pilula ta de Extazy”. Eu sunt ceva Adevărat, nu o imitație mortală. Nu o să primești niciodată extaz, bucurie deplină, dintr-o sticlă, dintr-o țigară sau dintr-o pilulă! Adevăratul extaz este un dar de la Mine si atunci când îl vei primi o să te întrebi de ce ai apelat la acel substitut de doi bani!” - Dumnezeu...

Atunci Cel Atotputernic va fi desfătarea ta, şi îţi vei ridica faţa spre Dumnezeu. - Iov 22:26

Da, inima noastră îşi găseşte bucuria în El, căci avem încredere în Numele Lui cel Sfânt. - Psalmii 33:21

4 comentarii:

  1. Mă amuză când cineva scrie despre ceva și n-are habar despre ce vorbește.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine mă amuză când cineva vrea să îmi transmită un mesaj care este perfect pentru... el! Dacă te gândești puțin și ești sincer, nici tu nu ai habar despre ce am scris eu. Titlul este unul provocator, poate articolul nu are multe de spus despre droguri... dar oferă totuși o variantă reală! Vrei împlinire? Caut-o la Dumnezeu! Asta am vrut să spun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietene ramai la prescuri si rugaciuni si nu mai incerca sa misti masele. N-ai stofa de vreun lider spiritual. Esti inca un cre(s)tin indoctrinat cu lopata... Inca un fraier care are impresia ca o carte detine adevarul absolut. Habar nu ai nici macar in ce crezi. Vrei sa discutam teologie?! Vrei sa-ti demonstrez ca esti peste masura de prost?! Ramai in banca ta si tine gura inchisa !! Oricum nu esti capabil decat sa aberezi nefolositor. Daca vrei/ daca te simti capabil sa porti o discutie... cauta-ma!! Sunt convins insa ca n-o s-o faci. Sa arunci 3 randuri pe hartie fara sa-ti zica nimeni nimic de ce zici acolo... poate orice retard. Ori mai sus de " retard " nu ca nu te situezi bai baiatule... ci n-o sa ajungi tu 3 vieti d-acum inainte. Hai mars la rugaciune!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt deschis pentru orice discutie. Indoctrinarea cu lopata nu se aplica in cazul meu. Eu am cautat mereu argumente pentru ceea ce cred si daca tot m-am indoctrinat, am avut grija sa iau doar portii mici, asa cu lingurita ca sa pot digera usor. Nu cu lopata, ca sa nu cred prostii. Daca vrei sa discutam mai multe, iti propun totusi sa folosim un limbaj decent si sa renuntam la jigniri inutile. Nu ma cunosti si nu ai de unde sa stii cat de 'lider spiritual' pot sa fiu. :)

    RăspundețiȘtergere