Despre 2010

Știu că vi se pare puțin tardiv să scriu azi, 05.februarie.2011 despre anul 2010. Dar sunt dator să fac asta și îmi place să îmi țin promisiunile. Am primit din partea Alinei leapșa și chiar dacă a trecut mult timp de atunci, azi a sosit ziua împlinirii promisiunii! Trebuie să recunosc că principalul motiv e faptul că am găsit în calculator un document lucrat dar neterminat în 31.decembrie.2010 - acolo aveam trecute multe activități și lucruri care le-am făcut în 2010. Asta chiar m-a ajutat! Dacă ai impresia că vreau să mă laud, nu citi mai departe! Oprește-te... nu vreau să fiu și eu vinovat de păcatul judecății tale :) Pentru tot ce scrie mai jos, meritul e al Singurului vrednic de laudă: Dumnezeu!

2010 a fost cam așa:

03.ianuarie.2010 Grup MET Bowling Cluj – Partasie faina cu cel mai tare grup | 24.ianuarie.2010 Micesti Grup MET – Slujire ca trebuie; frig, zapada, timp fain | 05.februarie.2010 Muntele Boc – Distractie si relaxare, nevoie absoluta | 13.februarie.2010 Seminar Asigurari Oradea – prostii si chestii inutile, le-am uitat datorită plusului la categoria „noi prieteni” | 27.februarie.2010 Primul Film - Grup MET – start pentru ceva ce s-a întâmplat aproape lunar | 31.martie.2010 Film special de Paști – tineri care au avut nevoie să audă și să vadă ce a făcut Dumnezeu pentru ei | 10.aprilie.2010 Peniel Târgu Mureș - momente motivaționale, de decizie; ca întotdeauna la Peniel | 24.aprilie.2010 Nuntă Andy&Deea – moment deosebit, s-a însurat cel mai bun prieten cu cea mai bună prietenă | 28.aprilie.2010 Another Way – concert cu Trupa PAS, inima și ritmul muzicii lor bat pentru cei nemântuiți | 29.aprilie.2010-03.mai.2010 Austria – binecuvântare nepoata mea scumpă, Miriam | 15.mai.2010 CFR Cluj Campioana României la Fotbal – Nelutu prezent J  | 29.mai.2010 Conferință En-Hacore Turda – a 10-a ediție și devine din ce în ce mai tare! | 19.iunie.2010 Ales lider de tineret – mare responsabilitate, fiecare lider a ridicat lucrarea aceasta cu un nivel mai sus... e din ce în ce mai greu să faci asta, dar am echipă și vom reuși | 26.iunie.2010 Nuntă Magdy&Ionuț – sora mea mai mică mi-a luat-o înainte J | 29.iunie.2010 Dizertație – am terminat și masteratul, incredibil!!! S-au dus 17 ani de școală! | 12-17.iulie.2010 Tabără Tineret Someșul Rece – un timp binecuvântat, Domnul a lucrat și ne-am și distrat | 07.august.2010 Nuntă Rareș&Ale – m-am rugat mult pentru scumpii aștia doi J | 13-20.august.2010 Bistrița, Curs Manager de Proiect –am diplomă recunoscută de oricine oriunde, am condus pentru prima dată o decapotabilă (check photo) și mi-am făcut prieteni noi... Fain! | 29.august.2010 Nuntă Daniel&Denisa – 2 prieteni speciali, îi iubesc tot mai mult! | 11.septembrie.2010 Worship Night with PAS – nu e acronimul lor, dar merge bine: Praise Almighty Saviour! | 09.octombrie.2010 Sărbătoarea Roadelor Tineret – Mulțumim Doamne pentru cât de mult ne binecuvintezi | 23.octombrie.2010 Torent 2010 Creat învingător – pot să spun doar un cuvânt? LIBER!!! | 14.noiembrie.2010 Ziua Internațională de Rugăciune pentru Biserica Persecutată – prin rugăciune poți avea un rol cheie în câștigarea oamenilor nemântuiți | 18.decembrie.2010 Concert colinde Centru Turda – hmm... le-am spus deja celor ce trebuiau să audă gândurile acestea | 21.decembrie.2010 Concert Colinde Trupa PAS – o experiență cu Dumnezeu la organizare care ne-a dat curaj și ne-a mărit credința + mulți tineri plăcut impresionați + mult feedback pozitiv | 24.decembrie.2010 Colindat cu tinerii (74 cred) – o experiență faină și oameni atinși | 31.decembrie.2010 Revelion Blaj – Turda – pupici, felicitări, îmbrățișări, mâncare, somn, punct.



2010?! E istorie!



2011? Mi-e greu să cred că e posibil, dar se anunță activități mai multe și  provocări mai mari! Doamne ajută!



Iți mulțumesc Doamne pentru acest an binecuvântat! Pentru momentele frumoase care mi le-ai dăruit, pentru încercări și situații dificile prin care am trecut, îți mulțumesc! - în toate ai fost cu mine! Pentru realizări și pentru noile provocări, îți mulțumesc! Pentru că ai fost cu mine și pentru că ai făcut asta necondiționat, îți mulțumesc! Te iubesc Doamne!
05.februarie.2011 ..::nelutu_muresan::..



PS: am uitat câteva nunți importante: Dan și Diana , Ligia și Corneliu. Ma scuzati va rog :)

10 comentarii:

  1. Ma te sustin,esti tare..cand o sa fiu mare vreau sa fiu ca tine:))!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum cand ma uit cate activitati au fost, nu imi vine sa cred. A fost un an tare plin dar si foarte fain. Ma bucur sa citesc gandurile pe care le-ai scris despre 2010, si deja ma gandesc cu bucurie, daca Domnul ne tine in viata, ce vei scrie in 2012 despre 2011. Abia astept! dar pana atunci incerc sa sustin lucrarea tinerilor din biserica noastra si sa particip la cat mai multe activitati! felicitari Nelutu!!! Esti cel mai tare lider!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Brenda! Vizitati brendaognean.blogspot.com :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Claudiu! Dar incearca sa fi ca Isus ;)) Eu am multee defecte si nu vreau sa le ai si tu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare nelutu !!!...god bless u si in anul asta ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Cristina ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. ai avut un an 2010 fff fain si ma bucur ca si eu mi-am acastigat un prieten adevatat in 2010 iti doresc sa ai parte de belsug de binecuvantari si acest an!!!...
    ...apropo unde e mallul din oradea?! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi Anette! Sa ai si tu un an binecuvantat. Cat despre mall-ul din Oradea... ramane un mister :))

    RăspundețiȘtergere