O inimă bună

Motivat de simplitatea și puterea cuvintelor unui frate de 80+ ani, vreau să scriu astăzi folosind cele mai simple cuvinte.

Vrei să fii fericit și împlinit, vrei să poți zâmbi mereu. Vrei să fii tot timpul bine-dispus, vrei să ai o stare de spirit pozitivă în fiecare clipă. Pentru așa ceva ai nevoie de o inimă bună. Dar ai tendința și am tendința de a da vina pe alții: din cauza lui mă simt aiurea, din cauza ei nu am nici măcar puterea să mă rog. Dacă el sau ea nu făcea ce a făcut, eu astăzi eram așa de bine-dispus și atâta de fericit încât... bla bla :)

Nu cred că este corect. M-am gândit bine și am ajuns la o concluzie: totul depinde de mine! Dacă eu trec peste ce a făcut el sau ea, lucrurile sunt diferite! Uneori așteptăm să fim schimbați prin decizia altora, dar așa ceva nu este posibil... Cheia este la noi, soluția este în inima noastră. Dacă ai o inimă bună, ai o viață bună! Dacă ai o inimă iertătoare lucrurile pozitive îți vor fi trepte spre fericire. Dacă alegi să ai răbdare și să treci peste lucrurile negative, te vei putea concentra la ceea ce e plăcut și la ceea ce îți aduce bucurie. Totul depinde de tine!

Ai o inimă bună? Cât de bună? :) Dumnezeu ne poate da și nouă „o inimă înţeleaptă şi pricepută” așa cum i-a dat lui Solomon (1 Împărați 3:12). Doar să vrem, și să îi cerem. De ce să trăiesc constrâns de ceea ce fac și spun alții? De ce să depindă fericirea mea de greșelile lor? Uneori ce fac și spun alții chiar ne afectează, dar în situațiile în care EU pot decide ca lucrurile să fie diferite, voi alege să iert, să uit, să trec peste, și să mă bucur de viața pe care Dumnezeu mi-a dăruit-o!

Ps.: poza vrea să reprezinte un om relaxat și fericit! Eu am reușit, sunt sigur că și tu poți :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu