My Secret Life

Viața e frumoasă dacă știi să o trăiești! Mulți o spun, puțini o înțeleg, și mai puțini o aplică. Vrem împlinire, fericire și „o viață bună”. Foarte bine! De ce nu o avem atunci? Sau de ce nu simțim asta în fiecare moment? Unde greșim? 

Oare e din cauză că trăim o viață gen „Reality Show?” Oare pentru că încercăm în fiecare moment să fim cineva, să părem mai buni, mai sfinți, mai cool, mai șmecheri, mai avuți, mai bine intenționați, mai cum vor ceilalți? Cu astfel de încercări nu pot să am o viață împlinită! Pentru că împlinirea vine din ceea ce sunt, nu din ceea ce vreau să par a fii! Dragul meu... Reality IS NOT A show!

Ceea ce sunt... aici vin problemele. Ce sunt eu? Ce sunt eu atunci când sunt singur... Când nimeni nu mă vede!? Când sunt în intimitatea mea... în „My Secret Life!”. Poate că pe ceilalți îi pot duce de nas, poate că am talent în actorie... poate nici nu am nevoie de așa ceva (unii sunt foarte creduli). Dar ce se întâmplă cu Dumnezeu!? Pe El sigur nu-l pot fenta! Nici eu, nici tu!

Eu vreau o schimbare... Dar tu!?

Dacă vrei, hai să facem primul pas! Sâmbătă 28 mai 2011, ora 17:00. Turda, str. Avram Iancu nr. 23. La Conferința Regională de Tineret En-Hacore 2011 dezbatem tema „My Secret Life”.  Pastorul Iuliu Centea vine din Oradea pentru a ne da o mână de ajutor în schimbarea pe care o dorim. 

Eu și toți Tinerii Alfa&Omega te așteptăm!

Un comentariu:

  1. Blogosfera Crestina considera ca blogul dvs se incadreaza in criteriile de inscriere pentru a fi cu folos si pentru alte persoane.
    http://blogosferacrestina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere