I love my friends!


Singurătatea... Un cuvânt pe care îl aud și îl citesc de pe fețele și din viețile atâtor oameni în ultimul timp! Să nu ai pe nimeni aproape. Să nu fie nimeni care să te înțeleagă... sau măcar să încerce asta. Nimeni să te asculte; nici un umăr pe care să poți plânge; nici o mână pe care să o strângi... Nimeni pe care să poți îmbrățișa, nimeni cu care să-ți împărtășești bucuria! Nimeni...

Încerc să înțeleg de ce și cum s-a ajuns aici. Mă uit apoi în viața mea și sunt uimit! Inima mea strigă „Wow!” Mintea mea spune ”Ești norocos!”. Conștiința îmi șoptește însă atâta de drăguț și de puternic: „Să-i mulțumești lui Dumnezeu pentru asta!”

Și da... are dreptate! Așa prieteni cum am eu, sigur vin de la Dumnezeu! Sunteți binecuvântarea Lui pentru mine! Nici nu vreau să mă gândesc cum arăta viața mea fără voi. De aceea îi mulțumesc lui Dumnezeu că în planul Său s-a gândit să mă îmbogățească cu niște oameni minunați!

„Doamne, nu am cuvinte suficiente să-Ți mulțumesc pentru prietenii mei... Dar știu că Tu îmi cunoști inima și vezi bucuria mea. Vezi și dorința mea ca Tu să-i binecuvintezi, și te rog... fă asta din plin! Privește înspre fiecare din ei și lasă peste viața lor belșug de binecuvântare! Ai grijă de nevoile și de sentimentele lor. Pentru că ești Dumnezeu Atotputernic, îți cer în Numele lui Isus să le dai tuturor o viață plină de împliniri! Bucuria să domine viața lor și să atingă punctul culminant atunci când TOȚI ne vom întâlni cu Tine! Mulțumesc! Amin!”

4 comentarii:

  1. aww!frumos;) I'm blessed with amazing friends too!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mintea mea spune ”Ești norocos!”. Conștiința îmi șoptește însă atâta de drăguț și de puternic: „Să-i mulțumești lui Dumnezeu pentru asta!” :)

    RăspundețiȘtergere