Alerg de mana cu nadejdea :)

Purtata intre rasarit si apus, am cutreierat cararea toamnei, fredonand in prezenta soarelui: “You raise me up” .


M-am cufundat in frunze si am lasat un zid de ceata sa  sufle ca un curent impotriva  gandurilor mele …


Asa, am calcat pe frunze, cuvinte, cugete si am intins dorinte spre cer… Am cantat zambete, am suras cu ochii... si am privit cu inima!


Am stat mana-n mana cu nadejdea, dar vantul, ca o strafulgerare, a adus uscaciuni ale trecutului peste fata mea... am incercat sa le indepartez, dar a fost mai usor cand am simtit o Mana blanda, care le-a luat cu usurinta.


Am continuat, si i-am strans mana nadejdii, cu mai multa siguranta si hotarare...


Increzatoare, mi-am definit pasii... am zambit si am alergat spre ceea ce numesc viitor... am inceput sa alerg spre azi... si poate... spre maine.



Articol scris R.B. – 15 octombrie 2008


 


 


Ps.: citeste gandurile astea si apoi fa-ti timp sa meditezi. Dumnezeu vrea sa iti vorbeasca... Nu fii insensibil, o sa pierzi mult. (Nelutu)


 


3 comentarii:

  1. mi se pare k eseu asta i se potriveste oricai...fiecare avem vise..sperante....
    ii superb.....GOD bless you R.B.!!!!:*:*:*:*

    faina treaba cu blog`u asta,nelutzu;)

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa mult mult timp in care am vrut sa las si eu un comment aici pe blog uite ca a venit momentul :).Ii un eseu foarte reusit cu o foarte mare incarcatura venit dintr-o inima sincera.Domnul sa fie cu tine R.B. pt lucrurile frumoase care le scri si cu fiecare dintre noi sa alergam si sa nu obosim pe cale oricat de departe ar fi acel maine.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca fiecare din noi ar trebui sa umblam de mana cu nadejdea in fiecare sacunda,sa nu o lasam sa plece de langa noi,sau sa nu plecam noi de langa ea. Domnul sa te binecuvinteze R.B.,ai fost foarte creativa:D..Domnul sa te umple de creativitate,putere si dragoste.:*

    RăspundețiȘtergere