Raman cu Tine

Trasand pas cu pas, viata se scurge usor, cu fiecare cuvant, respiratie, zambet... pamantul, cu o privire dusmanoasa, imi spune mereu ca-s doar un abur, ca voi trece, dar eu sunt mai mult de-atat! Sunt un abur trecator, dar unul care se inalta spre cer!

Apoi, o soapta-mi arata ca sunt un fir risipit de nisip... da! Sunt un fir de nisip, unul care tanjeste dupa mare... dupa marea dragoste a Tatalui...!!

Sunt doar o picatura-ntr-un ocean, ce se poate ineca oricand, dar sunt acea picatura ce se rasfata in lumina lui Isus...!

Sunt, poate... o stea neinsemntata pe mandra bolta... dar aleg sa stralucesc langa maretul Luceafar!

Copilul Tau sunt, Doamne... si stiu ca-s unul valoros, rascumparat de Tine! Chiar un abur, un fir de nisip, sau altceva, aleg dragostea Ta sa-mi dea valoare! ...si chiar daca aici sunt trecator, raman cu Tine, pregatindu-ma pentru ziua in care voi straluci vesnic printre stele vesnice! 8->

 

RebyBal,13Martie09



 twf0094h

Un comentariu:

  1. viata se scurge fara sa ne dam seama...dar noi ramanem copii ai Lui Dumnezeu si aceasta identitate e vesnica...super rebi..imi place modul cum descri lucrurile si faci din lucruri simple parca fara valoare lucruri speciale.dai lumina lucrurilor in eseurile tale...reusesti sa vezi lumea prin ochii Lui Dumnezeu...bless u rebi:*

    RăspundețiȘtergere