Mingea e la tine

Primesc o pasă deosebit de bună şi pare tentant să mă avânt în joc, kkkkkkkkkkkkkkk3dar cum mingea nu vine de la Ronaldo sau Mutu, trec nepăsător pe lângă ea, şi îmi văd de treabă… oricum am atâtea de făcut, de ce să-mi mai fac timp să pasez mingea? De ce să-mi fac timp să observ ce oameni minunaţi mă înconjoară? N-or fi ei campioni recunoscuţi pe plan mondial, dar au ceva special ce merită descoperit…


Sunt atâţia oameni care au nevoie doar de o vorbă bună, de o încurajare, sau de o părere sinceră, însă noi suntem mult prea ocupaţi…


Fiecare dintre noi avem nevoie de un model demn de urmat, de oameni care s-au lăsat modelaţi de Dumnezeu şi care pot să ne provoace şi pe noi la o trăire sfântă! Şi asta este o chemare universal valabilă, adică şi eu şi tu, copii ai lui Dumnezeu, trebuie să fim pregătiţi să facem ucenici; să fim oameni care dau dovadă de o trăire curată după voia Lui, să ne lăsăm prelucraţi de Duhul Sfînt pentru slujire…


Slujire??? Da slujire! Să investim în lucrarea Domnului! Să investim în oameni, să vorbim cu ei, să le arătăm că ne pasă. Dumnezeu a investit în noi! A investit atâtea talente, atâta potenţial, încât ar fi dezamăgit să vadă că-l irosim…


Deci să investim talanţii pe care i-am primit, să investim timpul nostru, principiile noastre; să provocăm oamenii la o trăire de calitate!


Şut şi… mingea e la picioarele mele… provocarea mi se pare destul de interesantă aşa că voi continua jocul pasându-ţi şi ţie, un coechipier în care am încredere;


Te invit la un “antrenament” spiritual:


E timpul să investim pentru cer…!!!


Cristina Bran - infocrestin

Un comentariu:

  1. si fiecare "gol"pe care-l marcam...e un suflet care va incepe sa alerge impreuna cu noi spre CER...
    e nevoie sa investim pentru ca unii dintre noi vom iesi din "joc"cand ne cheama Tata...si daca eu o sa plec...MARELE ANTRENOR...o sa puna pe altcineva in locul meu!
    sunt mandra ca sunt in echipa cu voi...toti cei iubiti de EL!
    GOD BLESS ALL OF U!

    RăspundețiȘtergere