Un moment din viata!



O zi, o luna, un an, toate sunt doar o clipa…

Trec mii si mii si mii de oameni zilnic pe langa tine, nu stii cine sunt, la ce viseaza unde se duc, nu sti ce e in inima lor… Sunt toti grabiti, pierduti intr-o lume ciudata, plina de durere, dezamagiri, frustrari, daca ai incerca sa citesti adanc in ochii lor ai gasi lucruri la care nu ai visat, poveri atat de greu de purtat.
Oameni care fac orice doar ptr a castiga dragoste, apreciere. Am inteles un lucru: de cele mai multe ori in viata tot ce facem, facem doar ptr a fi observati, tanjim dupa implinire, apreciere, cautam sa umplem ceva ce doar Dumnzeu poate, nu avem timp de nimic… Suntem atat de ocupati incat daca ne intreaba cineva de ce traim si daca am raspunde ce simtim cu adevarat, nu am avea raspuns.

Deci pentru ce traim? Visul meu, locul la care vreau sa ajung, ptr care ma lupt cu tot ce am… cand voi ajunge acolo voi fi implinit? Oamenii aduna comori si cu cat au mai mult vor si mai mult. Mai mult esti caracterizat in functie de cat ai, decat in functie de cine esti, dar daca maine ti s-ar lua tot, ce ai fi tu? Pana nu intelegi ce esti tu cu adevarat nu poti sa iti dai seama unde vrei sa ajungi; pana nu iti dai seama ce iti da valoare nu poti intelege pretul tau, si valoarea ta e atat de mare incat nimeni pe intreg pamant nu poate sa iti spuna care este pretul tau.

Un creator isi cunoaste creatia; stie ce a investit in ea, stie ce poate , ii stie defectele, ii stie punctele forte… daca il intrebi iti spune exact ptr ce este facut, unde este folositor… El stie instructiunile ideale.
Iti cunosti tu creatorul?


25.ianuarie.2010, Mihai Frim


Un comentariu: