Let's do it!

Am vizionat cateva materiale video ale celor de la Casting Crowns pe youtube. Si am fost impresionat de mesajul lor... E ceva ce Dumnezeu asteapta de la noi.

Primul video: Mark Hall, lead singer si songwritter, vorbeste despre oportunitatile pe care Dumnezeu ni le creeaza ca sa le putem spune prietenilor nostrii despre El. Urmareste-l, fa-ti timp pentru asta - chiar merita! (daca nu intelegi engleza sorry - du-te si invata :p)







Al doilea video: piesa "Does anybody hear her". Are un mesaj foarte direct si provocator. Imi da mie de gandit si sper ca si tie. Her or Him... it's the same thing! Intrebarea este "Ce fac eu?". Imi pasa? Am pus o varianta cu lyrics, asa ca iti sugerez sa privesti cu ochii si urechile si mai ales inima DESCHISE!







Ai vazut!? Ai inteles!? Ramane un singur lucru de spus: Let's do it!!!

16.X.2010, Nelutu Muresan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu